Youtube

Termeni și condiții

RAVAK ROM srl, cu sediul social în Buftea, jud. Ilfov, str. 23 August nr.75 cod poștal 070000, cod fiscal RO 17986025 înscris în Registrul Comerțului sub nr J23/1786/2005, magazin online www. ravak.ro/eshop

I. Dispoziții generale

  • Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul acceptă Condițiile comerciale anunțate de vânzător pentru livrarea bunurilor. Relația dintre cumpărător și vânzător este guvernată de acești Termeni și condiții, care sunt obligatorii pentru ambele părți, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în contract. Condițiile definesc și specifică în continuare drepturile și obligațiile vânzătorului (RAVAK ROM srl) și ale clienților săi (cumpărători) și, în versiunea sa actuală, conținutul contractului de vânzare-cumpărare (furnizarea de bunuri), respectiv. partea sa integrală.
  • Dacă nu este convenit în scris un contract permanent de cumpărare între participanți, vânzătorul va livra bunurile către client pe baza comenzii electronice și a specificațiilor clientului (comenzile trimise prin e-mail) pe formularul disponibil atunci când clientul se înregistrează pentru prima dată în magazin online.
  • Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

II. Obiectul contractului/comenzii

Obiectul contractului/comenzii sunt numai articolele menționate în mod explicit în contractul de vânzare-cumpărare / comandă (denumite în continuare bunuri). Greutățile, dimensiunile, capacitatea, prețurile, performanțele și alte date conținute pe paginile RAVAK ROM srl. www, cataloage, broșuri și alte materiale tipărite sunt date fără caracter obligatoriu, cu excepția cazului în care au fost specificate în contract ca fiind obligatorii. RAVAK ROM srl. (denumit în continuare vânzător) se angajează să furnizeze clienților săi:

  • mărfuri conforme cu specificatiile sau cu caracteristicile uzuale pentru tipul de bun cumpărat
  • mărfuri care respectă standardele, reglementările și legislația valabile în Romania
  • produsele vor fi livrate împreuna cu factura fiscală și, dacă este cazul, certificate de garanție și manuale de utilizare. Lipsa oricăruia dintre aceste documente trebuie notificată Vânzătoruluiprintr-un mesaj la adresa eshop@ravak.ro , în maxim 48 de ore de la recepționarea produselor. În caz contrar, toate aceste produse se vor considera furnizate

III. Comandarea bunurilor, încheierea unui contract

  • Comandarea bunurilor, încheierea unui contract
  • Condiția pentru validitatea comenzii electronice este completarea tuturor datelor și cerințelor din formularul de comandă. Comanda este un acord de cumpărare. Vânzătorul își rezervă dreptul, în cazul unei comenzi cu valori mai mari, de 20.000 lei, de a întocmi un contract de vânzare-cumpărare prin care se va confirma explicit comenda respectivă.
  • Interfața web a magazinului electronic conține o listă de bunuri oferite de vânzător spre vânzare, inclusiv prețurile bunurilor oferite individual. Prețurile bunurilor oferite conțin taxa pe valoarea adăugată. Oferta de vânzare a bunurilor și prețurile acestor bunuri rămân valabile atât timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului.
  • Pentru a comanda bunuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului electronic. Formularul de comandă conține în special informații despre:
    - bunurile comandate (bunurile comandate sunt cele „inserate” de cumpărător în coșul de cumpărături din magazinul electronic),
    - metoda de plată a bunurilor comandate, informații despre metoda de livrare a bunurilor comandate
    - informații despre costurile asociate cu livrarea mărfurilor (denumite în continuare „comandă”).
  • Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul poate să verifice și să schimbe datele pe care le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește corectarea erorilor comise la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „Finalizare”. Datele enumerate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va confirma această primire către Cumpărător prin e-mail la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în interfața cu utilizatorul sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a Cumpărătorului”).
  • În funcție de natura comenzii, (cantitatea de mărfuri, preț, costuri de transport, distanțe etc.), vânzătorul are întotdeauna dreptul de a cere cumpărătorului să autorizeze comanda într-un mod adecvat, de exemplu, prin telefon sau în scris. În cazul în care cumpărătorul refuză să autorizeze comanda în modul solicitat, comanda este considerată invalidă.
  • Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător apare din momentul acceptării comenzii (acceptare), care este trimisă de vânzător cumpărătorului prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului, pe care acesta a introdus-o în formularul de comandă.
  • Dacă între participanți se încheie un contract cadru de vanzare-cumpărare scris pe termen lung, comanda electronică va specifica și va concretiza contractul încheiat mai detaliat și va face parte integrantă din acesta.
  • Clienții fideli cu care a fost încheiat un contract de vânzare-cumpărare în scris, se bucură de beneficiile convenite la semnarea contractului.
  • Contractul de vînzare – cumpărare se poate incheia in cazul in care se vor comanda produse a căror valoare depășește suma de 10.000 lei, sau in cazul in care livrarea tuturor produselor se va face intr-un termen prelungit.
  • Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare, în special cu persoanele care au încălcat anterior contractul de cumpărare (inclusiv condițiile comerciale).

IV. Prețul bunurilor și condițiile de plată

Prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în temeiul comenzii/contractului de vanzare-cumpărare, poate fi plătit de cumpărător vânzătorului în următoarele moduri:

  • în numerar la sediul vânzătorului RAVAK ROM srl., str.23 August 75, Buftea. 070000, înainte de livrare sau la ridicarea de la sediul vânzătorului
  • în numerar curierului, la livrare, la locul livrării, specificat de cumpărător în comandă
  • în avans prin transfer către numărul de cont al vânzătorului specificat pe factura în avans
  • plata în avans online cu cardul
    - După trimiterea comenzii, Cumpărătorul are posibilitatea de a utiliza serviciul EuPlătesc, care îl redirecționează către serviciile bancare pe internet ale băncii sale. Plătitorul trimite plata prin internet banking. Vânzătorul expediază produsul la primirea confirmării de plată în conformitate cu termenul de livrare declarat, a se vedea capitolul VIII.
    - Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2)
    - Transferurile de bani se fac prin EuroPayment Services s.r.l în conformitate cu termenul de livrare declarat, a se vedea capitolul VIII.
    - În interfața gateway-ului de plată, introduceți numărul cardului, data valabilității și codul CVC - trei numere, pe care le veți găsi în banda de semnături din spatele cardului. Totul este securizat de standardul 3D Secure, deci probabil vi se va cere să introduceți un cod numeric/parola statică, pe care îl primiți de la banca dvs. Pentru a putea finaliza plata, vă rugăm să urmați toate instrucțiunile primite de la procesatorul de plăți online.
    - Furnizorul de servicii, EuroPayment Services S.R.L.este certificată SR EN ISO/IEC 27001:2018 (#171, Sistemului de Management al Securității Informațiilor), SR ISO/IEC 27701:2019 (#05, Sistemului de Management al Confidenţialității Informațiiilor) și SR EN ISO 9001:2015 (#10104, Sistemului de Management al Calității).
    Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 - Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri.
    - Prin încheierea comenzii/contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul pentru prelucrarea datelor sale de contact până la exprimarea scrisă a dezacordului cu această prelucrare. Detaliile de contact pe care cumpărătorul le furnizează la efectuarea comenzii sunt utilizate exclusiv pentru nevoile noastre și nu vor fi furnizate altor entități, cu excepția procesatorilor de plăți.
  • Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru produsele care nu au status “In Stoc” si pentru comenzile speciale. Produsele atipice, aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
  • Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări ale prețurilor, în cazul unei modificări a cursului de schimb, a unei creșteri semnificative a inflației sau a unor modificări semnificative ale condițiilor de livrare la producătorii și alți furnizori de bunuri. Prețul de achiziție va fi considerat plătit numai prin achitarea întregului preț de achiziție pentru produsele comandate/livrate, în contul curent al vânzătorului sau plata integrală în numerar, în condițiile menționate mai sus. Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de achiziție.
  • O factură emisă pe baza de comandă / contract de vânzare-cumpărare între vânzător și cumpărător este, de asemenea, un document fiscal. Acceptarea bunurilor de către cumpărător este, posibilă numai după plata integrală. Factura - documentul fiscal este apoi atașat la expediere.
  • În cazul plății prin transfer bancar, bunurile sunt livrate numai după ce suma a fost creditată în contul RAVAK ROM srl. În cazul în care plata în avans (plata în avans) specificată în comandă nu este transferată în contul RAVAK ROM srl în termen de 30 de zile de la data comenzii, comanda respectivă va fi anulată automat.
  • Prețul produselor nu include prețul transportului.
  • Atunci când produsele cumpărate depășesc valoarea de 1000 lei, vânzătorul plătește transportul și ambalarea.

Scadenta facturii se considera a fi data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor de la sediul RAVAK ROM srl, data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier, dacă se alege aceasta modalitate de plată sau data primirii confirmării comenzii de la Vânzător.

V. Locul de livrare

Vanzătorul va expedia Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul României. Vânzătorul va pregati pentru livrare produsele în depozitul propriu. La ridicarea personală a mărfii la depozitul de la adresa vânzătorului, cumpărătorul se obligă să facă plata integrală a produselor înainte de a le ridica, conform capitolului IV.

VI. Returul produselor  (inclusiv Renuntarea la cumparare)

Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de renuntare la un produs achizitionat fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Notificarea de renuntare la cumparare se face in scris, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului. Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ) si costurile suplimentare rezultate in urma diminuarii valorii produselor, daca aceasta diminuare este constatata. Cumparatorul nu va putea sa faca retur:

  • Pentru furnizarea de servicii, dacă prestarea lor a fost începută cu acordul său înainte de îndeplinirea perioadei de 14 zile de la acceptarea returului.
  • Pentru furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independent de voința furnizorului.
  • Pentru livrarea de bunuri adaptate dorințelor consumatorului sau pentru persoana acestuia (produse personalizate, atipice), precum și bunuri care au durata scurtă de folosință.

Decizia consumatorului de a returna produsele din comandă în această perioadă trebuie să îndeplinească condițiile stabilite mai jos:

  • Cumpărătorul contactează vânzătorul cu o cerere de retur (renunțare la comandă). Acesta indică numărul comenzii, codul fiecărui produs și data cumpărării și așteaptă acceptarea acesteia de către vânzător.
  • Ulterior, cumpărătorul va livra bunurile înapoi (de preferință personal) la adresa sediului nostru social, specificat în secțiunea de contact, unde va fi întocmit un raport privind returnarea bunurilor, cu participarea clientului și a vânzătorului. O astfel de procedură protejează interesele legitime ale ambelor părți. În cazul în care cumpărătorul returnează produsele prin serviciul de transport, ne va anunța prin e-mail numele transportatorului și când vor fi livrate bunurile. Vânzătorul nu acceptă expedieri neanunțate și ramburs
  • Solicitarea de retur trebuie trimisă în mod demonstrabil vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor, prin poștă la adresa biroului vânzătorului sau la adresa de e-mail a vânzătorului eshop@ravak.ro.
  • În cazul returului, comanda este anulată. Produsele trebuie returnate vânzătorului în cel mult 14 zile de la data la care cumpărătorul a trimis vânzătorului notificarea de retur.
  • Bunurile trebuie returnate vânzătorului nedeteriorate și neutilizate și, recomandăm a fi în ambalajul original.
  • Cumpărătorul recunoaște că, dacă bunurile returnate de Cumpărător sunt deteriorate, uzate sau consumate parțial, Vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate Cumpărătorului. Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru prejudiciul împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție
  • Recomandam supra-ambalarea cutiei originale intr-un alt ambalaj pentru a o proteja cat mai bine. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, vor diminua valoarea returnata Cumparatorului.
  • Dupa receptionarea produselor, Vanzatorul va face o evaluare a starii de vandabilitate a produselor . Cumparatorul va suporta diminuarea valorii produselor datorata manipularii (costurile de re-aducere a produsului la starea de vandabilitate, si, daca este cazul, de inlocuire daca produsul este returnat intr-o stare foarte deteriorata care face imposibila aducerea la starea de vandabilitate).
  • Suma pe care Vanzatorul o va returna Cumparatorului in urma evaluarii produsului, va fi transferata Cumparatorului in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate. Suma va fi rambursata in aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
  • Dacă oricare dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, vânzătorul nu va accepta retragerea din contractul de consum și bunurile nu vor fi preluate înapoi.

VII. Răspundere pentru defecte, garanție

Reclamațiile cu privire la bunuri sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Codului civil, Legea privind protecția consumatorilor și condițiile de garanție ale producătorului menționate în certificatul de garanție. Bunurile sunt acoperite de garanția menționată în cardul de garanție pentru produs. Dacă certificatul de garanție nu însoțește produsul, produsul este acoperit de o garanție de 24 de luni. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de către client.

Atunci când revendicați un defect al produsului, este necesar să depuneți o reclamație în legătură cu defectul produsului în scris către vânzător, fie prin e-mail la office@ravak.ro sau www.ravak.ro sau prin poștă. Când trimiteți o reclamație prin poștă, este necesar să atașați o copie a documentului de vânzare și certificatul de garanție valabil al produsului. În cazul utilizării formularului de reclamație de pe www.ravak.ro, este necesar să indicați corect toate articolele obligatorii și să puneți la atașament o copie a documentului de vânzare și certificatul de garanție valabil și trimiteți prin e-mail. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile pentru aplicarea corectă a reclamației, aceasta nu va fi acceptată spre soluționare. Dacă aveți o întrebare cu privire la revendicarea răspunderii pentru un defect - o reclamație cu privire la un defect al produsului, sunați la 0729 819 129 sau scrieți la office@ravak.ro

După primirea unei reclamații depuse în mod corespunzător, clientul va fi informat prin telefon sau în scris cu privire la metoda de soluționare a reclamației. În cazul în care clientul trimite produsul care face obiectul reclamației către vânzător pentru reclamație, clientul trebuie să-l informeze pe vânzător cu privire la acest lucru și, în interesul său, să ambaleze produsul în ambalajul original și, recomandăm, în alte ambalaje de transport adecvate și suficient de protectoare care să îndeplinească cerințele pentru transportul selectat al mărfurilor, cu marcarea pentru expediere, cu simbolurile corespunzătoare.

Vânzătorul nu este răspunzător pentru orice daune mecanice înainte de acceptarea bunurilor pentru o reclamație cauzată de transport.

Termenul de soluționare a reclamației începe după livrarea bunurilor către vânzător sau evaluarea bunurilor la fața locului la client de către un tehnician de service al RAVAK ROM srl.

Bunurile care fac obiectul reclamației nu pot fi trimise ramburs - vânzătorul nu acceptă bunurile trimise în acest mod sau expedierile necunoscute. La soluționarea unei reclamații a unui antreprenor cumpărător, reclamația este soluționată conform Legii.

VIII. Termenul de livrare

Perioada de livrare începe de la data primirii comenzii ferme, cu condiția să fie primite toate documentele necesare pentru soluționarea la timp a livrării. Timpul de livrare, dacă mărfurile sunt în stoc și condițiile de transport permit, este de 3-7 zile lucrătoare de la comandă. Dacă mărfurile nu sunt în stoc, termenul de livrare este prelungit astfel:

  • 4 – 8 săptămâni
  • Termenul de livrare va fi transmis cumpărătorului

Cumpărătorul va afla opțiunea validă de timp de livrare în interfața web a magazinului electronic direct la opțiunea de a cumpăra produsul selectat. Numărul de zile specificat înseamnă numărul de zile calendaristice.

IX. Transport, prețul transportului

Compania RAVAK ROM srl. folosește serviciile de livrare ale celor mai bune companii de transport pentru a-și livra produsele. Cu toate acestea, este important să știm că, în acest caz, RAVAK ROM srl. nu poate fi răspunzător de serviciul transportatorului, a cărui calitate nu poate garanta.

Vă rugăm să rețineți că, din cauza naturii lor, unele produse specifice nu pot fi expediate prin serviciul de curierat.

În cazul unei achiziții în valoare de 1.000 lei inclusiv TVA în plus, cumpărătorul primește automat transport GRATUIT oriunde în Romania. Nu se aplică produselor deja reduse cumpărate în Outlet.

Pentru transport în Romania:

1) Mod de transport:

  • serviciu de livrare
    • pachetul are parametri maximi:
      - greutate maximă 50 kg (total, adică inclusiv orice ambalaj de protecție);
      - lungimea maximă a părții de transport este de 150 cm;
      - volum maxim 0,3 m3
      - sticla, ceramica, porțelanul, marmura turnată și alte produse fragile este posibil să nu poată fi expediate cu acest tip de transport;
      - pentru orice altă metodă de livrare, cumpărătorul este informat pe e-mailul specificat în comandă.
    • paletul are parametrii maximi (inclusiv paletul și orice ambalaj de protecție):
      - greutate 550 kg;
      - lungime 240 cm;
      - inaltime 220 cm;
      - latime 180 cm;
    • transportul individual se realizează în cazul depășirii parametrilor paletului sau la cererea cumpărătorului. Acest tip de transport este agreeat cu cumpărătorul prin e-mail specificat în comandă.
  • colectarea personală la adresa RAVAK ROM srl, str. 23 August nr.75, 070000 Buftea este posibilă printr-un acord prealabil (în cazul disponibilității produsului de obicei în a doua zi lucrătoare). Metoda de transport este asigurată chiar de cumpărător. În acest caz, cumpărătorul va primi informații despre posibila dată de colectare a expedierii prin e-mailul specificat în comandă.

Programul de colectare personală:

LUN: 9.00 - 16.00
MARTI: 9.00 - 16.00
MIERCURI: 9.00 - 16.00
JOI: 9.00 - 16.00
VINERI: 9.00 - 16.00

Datorită naturii și cantității de produse (transport colete, transport paleți), compania RAVAK ROM srl. își rezervă dreptul de a alege un transportator potrivit. Înainte de livrarea produselor, destinatarul va fi contactat de șoferul companiei de transport selectate la numărul de telefon specificat în comandă și va fi informat cu privire la timpul aproximativ de livrare a produselor.

2) Prețul transportului:

  • serviciu de livrare
    • colet de până la 1 kg, 25 lei inclusiv TVA / o singură expediere. La fiecare kilogram in plus, prețul crește cu 3 lei. În cazul expedițiilor multiple, prețul se calculează separat pentru fiecare expediere. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
    • palet, prețul transportului depinde de parametri și distanță. Suma acestuia va fi notificată cumpărătorului pentru aprobare prin e-mailul specificat în comandă. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
    • individual, prețul transportului depinde de dimensiunea parametrilor de peste limită și de distanță. Suma acestuia va fi notificată cumpărătorului pentru aprobare prin e-mailul specificat în comandă. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
  • ridicare personală: gratuit
    Pentru achiziții de peste 1.000 lei inclusiv TVA în toată Romania, trensportul este GRATUIT. Nu se aplică produselor Outlet deja reduse și produselor personalizate atipice. Ridicare personală la sediul RAVAK ROM srl din Buftea.

Oricare dintre tipurile de transport de mai sus (pachet, palet), inclusiv transportul gratuit, care este posibil pe baza îndeplinirii condițiilor de cumpărare stipulate în prezentul capitol, se efectuează o singură dată.

În cazul în care, din cauze ce țin de cumpărător, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat (a doua livrare și livrare ulterioară) sau într-un alt mod (de exemplu, absență, redirecționare către o altă adresă etc.) decât cel convenit, cumpărătorul este obligat să plătească toate costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor, resp. costurile totale asociate cu a doua livrare și ulterioară sau cu alte mijloace de livrare.

Prețul transportului nu include costul pentru returnarea expedierii. Cu excepția transportului individual convenit de cumpărător, prețul transportului include ambalajul.

Prețul transportului include TVA.

Livrarea pana la domiciliul Cumparatorului inseamna numai pana in fata casei / in fata scarii blocului; de aici, in cazul produselor voluminoase sau grele, curierii vor supraveghea descarcarea marfii din masina (nicidecum nu o vor si cara). Te rugam sa te asiguri ca ai personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!

3) Acceptarea produselor:

Cumpărătorul are opțiunea de deschidere a coletului și este obligat să verifice în mod corespunzător coletul livrat înainte de acceptare, în special integritatea ambalajului exterior sau alte daune care pot fi observate la recepția coletului, cum ar fi zgomote (sunetul cioburilor de sticlă spartă din colet ). Ruperea ambalajului exterior sau alte daune evidente pot indica o manipulare neglijentă a coletului în timpul transportului și posibilă deteriorare a mărfurilor. Dacă se constată o deteriorare, insistați să scrieți un proces verbal de predare cu persoana care a livrat (de obicei șoferul) și / sau nu acceptați expedierea. Vă recomandăm o descriere detaliată a pagubelor și fotografierea acestora. Desigur, este necesară semnătura șoferului, inclusiv numele acestuia cu litere mari și numărul de înmatriculare al vehiculului. În cazul primirii expedierii și constatării ulterioare a daunelor ascunse, cumpărătorul este obligat să notifice furnizorul cu privire la acest fapt în ziua primirii expedierii. Cu toate acestea, acest fapt nu înseamnă justificarea automată a dreptului de a schimba produse sau de a se returna produsele. Toată documentația, inclusiv fotografiile făcute, numele, adresa și numărul de expediere ale clientului, pot fi trimise electronic la eshop@ravak.ro. În cazul în care nu se procedează la verificare si notificarea eventualelor daune (sub forma unui proces verbal) iar acceptarea coletului se face fără rezerve sau trimiterea documentației pentru o reclamație de transport este făcută la o dată ulterioară, RAVAK ROM srl. Va tine cont de acest lucru.

Aici veți găsi un exemplu de proces verbal de primire de livrare.

4) Expediere:

Dacă mărfurile sunt în stoc, acestea sunt de obicei expediate în termen de două zile lucrătoare. Dacă se întâmplă ca bunurile comandate de cumpărător să nu fie în stoc sau livrarea să fie prelungită pentru o perioadă mai lungă decât de obicei, cumpărătorul este informat imediat prin e-mail.

După expedierea mărfurilor din depozitul vânzătorului, este necesar să adăugați timpul necesar pentru livrare, care pentru serviciul de transport este în intervalul de 1 - 3 zile lucrătoare

X. Service

Instalarea produsului este posibilă numai dacă sunt îndeplinite etapele de pregătirea pentru instalare a produselor selectate sau condițiile specificate în instrucțiunile de instalare.

Pentru ca instalarea produselor sa fie facuta fără impedimente, vă recomandăm să solicitati unor instalatori să se ocupe de cest aspect.

Puteti apela și instalatorii nostrii autorizați, pe care îi puteți contacta accesând pe www.ravak.ro

XI. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

  • Cumpărătorul recunoaște că software-ul și alte componente care alcătuiesc interfața web a magazinului electronic (inclusiv fotografii ale produselor oferite) sunt protejate prin drepturi de autor.
  • Cumpărătorul se angajează să nu efectueze nicio activitate care ar putea permite acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc interfața web a magazinului.
  • Cumpărătorul nu are dreptul să utilizeze mecanisme, software sau alte proceduri atunci când folosește interfața web a magazinului, care ar putea avea un efect negativ asupra funcționării interfeței web a magazinului. Interfața web a magazinului poate fi utilizată numai în măsura în care nu este în detrimentul drepturilor altor clienți ai vânzătorului și care este în conformitate cu scopul său.
  • Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților pe site sau ca urmare a utilizării site-ului web contrar scopului lor.

ATENTIE: Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului. Pentru stabilirea conformitatii vă rugăm să citiți specificatiile din pagina produsului de pe site.

XII. Protecția datelor cu caracter personal

  • Protecția datelor cu caracter personal în RAVAK ROM srl. este implementată în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și instrucțiunile persoanelor vizate (GDPR) - vezi Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal la https://www.ravak.ro/ro/gdpr.