RAVAK ROM srl, cu sediul social în Buftea, jud. Ilfov, str. 23 August nr.75 cod poștal 070000, cod fiscal RO 17986025 înscris în Registrul Comerțului sub nr J23/1786/2005, magazin online www. ravak.ro/eshop

I. Dispoziții generale

II. Obiectul contractului/comenzii

Obiectul contractului/comenzii sunt numai articolele menționate în mod explicit în contractul de vânzare-cumpărare / comandă (denumite în continuare bunuri). Greutățile, dimensiunile, capacitatea, prețurile, performanțele și alte date conținute pe paginile RAVAK ROM srl. www, cataloage, broșuri și alte materiale tipărite sunt date fără caracter obligatoriu, cu excepția cazului în care au fost specificate în contract ca fiind obligatorii. RAVAK ROM srl. (denumit în continuare vânzător) se angajează să furnizeze clienților săi:

III. Comandarea bunurilor, încheierea unui contract

IV. Prețul bunurilor și condițiile de plată

Prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în temeiul comenzii/contractului de vanzare-cumpărare, poate fi plătit de cumpărător vânzătorului în următoarele moduri:

Scadenta facturii se considera a fi data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor de la sediul RAVAK ROM srl, data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier, dacă se alege aceasta modalitate de plată sau data primirii confirmării comenzii de la Vânzător.

V. Locul de livrare

Vanzătorul va expedia Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul României. Vânzătorul va pregati pentru livrare produsele în depozitul propriu. La ridicarea personală a mărfii la depozitul de la adresa vânzătorului, cumpărătorul se obligă să facă plata integrală a produselor înainte de a le ridica, conform capitolului IV.

VI. Returul produselor  (inclusiv Renuntarea la cumparare)

Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de renuntare la un produs achizitionat fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Notificarea de renuntare la cumparare se face in scris, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului. Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ) si costurile suplimentare rezultate in urma diminuarii valorii produselor, daca aceasta diminuare este constatata. Cumparatorul nu va putea sa faca retur:

Decizia consumatorului de a returna produsele din comandă în această perioadă trebuie să îndeplinească condițiile stabilite mai jos:

VII. Răspundere pentru defecte, garanție

Reclamațiile cu privire la bunuri sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Codului civil, Legea privind protecția consumatorilor și condițiile de garanție ale producătorului menționate în certificatul de garanție. Bunurile sunt acoperite de garanția menționată în cardul de garanție pentru produs. Dacă certificatul de garanție nu însoțește produsul, produsul este acoperit de o garanție de 24 de luni. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de către client.

Atunci când revendicați un defect al produsului, este necesar să depuneți o reclamație în legătură cu defectul produsului în scris către vânzător, fie prin e-mail la office@ravak.ro sau www.ravak.ro sau prin poștă. Când trimiteți o reclamație prin poștă, este necesar să atașați o copie a documentului de vânzare și certificatul de garanție valabil al produsului. În cazul utilizării formularului de reclamație de pe www.ravak.ro, este necesar să indicați corect toate articolele obligatorii și să puneți la atașament o copie a documentului de vânzare și certificatul de garanție valabil și trimiteți prin e-mail. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile pentru aplicarea corectă a reclamației, aceasta nu va fi acceptată spre soluționare. Dacă aveți o întrebare cu privire la revendicarea răspunderii pentru un defect - o reclamație cu privire la un defect al produsului, sunați la 0729 819 129 sau scrieți la office@ravak.ro

După primirea unei reclamații depuse în mod corespunzător, clientul va fi informat prin telefon sau în scris cu privire la metoda de soluționare a reclamației. În cazul în care clientul trimite produsul care face obiectul reclamației către vânzător pentru reclamație, clientul trebuie să-l informeze pe vânzător cu privire la acest lucru și, în interesul său, să ambaleze produsul în ambalajul original și, recomandăm, în alte ambalaje de transport adecvate și suficient de protectoare care să îndeplinească cerințele pentru transportul selectat al mărfurilor, cu marcarea pentru expediere, cu simbolurile corespunzătoare.

Vânzătorul nu este răspunzător pentru orice daune mecanice înainte de acceptarea bunurilor pentru o reclamație cauzată de transport.

Termenul de soluționare a reclamației începe după livrarea bunurilor către vânzător sau evaluarea bunurilor la fața locului la client de către un tehnician de service al RAVAK ROM srl.

Bunurile care fac obiectul reclamației nu pot fi trimise ramburs - vânzătorul nu acceptă bunurile trimise în acest mod sau expedierile necunoscute. La soluționarea unei reclamații a unui antreprenor cumpărător, reclamația este soluționată conform Legii.

VIII. Termenul de livrare

Perioada de livrare începe de la data primirii comenzii ferme, cu condiția să fie primite toate documentele necesare pentru soluționarea la timp a livrării. Timpul de livrare, dacă mărfurile sunt în stoc și condițiile de transport permit, este de 3-7 zile lucrătoare de la comandă. Dacă mărfurile nu sunt în stoc, termenul de livrare este prelungit astfel:

Cumpărătorul va afla opțiunea validă de timp de livrare în interfața web a magazinului electronic direct la opțiunea de a cumpăra produsul selectat. Numărul de zile specificat înseamnă numărul de zile calendaristice.

IX. Transport, prețul transportului

Compania RAVAK ROM srl. folosește serviciile de livrare ale celor mai bune companii de transport pentru a-și livra produsele. Cu toate acestea, este important să știm că, în acest caz, RAVAK ROM srl. nu poate fi răspunzător de serviciul transportatorului, a cărui calitate nu poate garanta.

Vă rugăm să rețineți că, din cauza naturii lor, unele produse specifice nu pot fi expediate prin serviciul de curierat.

În cazul unei achiziții în valoare de 1.000 lei inclusiv TVA în plus, cumpărătorul primește automat transport GRATUIT oriunde în Romania. Nu se aplică produselor deja reduse cumpărate în Outlet.

Pentru transport în Romania:

1) Mod de transport:

Programul de colectare personală:

LUN: 9.00 - 16.00
MARTI: 9.00 - 16.00
MIERCURI: 9.00 - 16.00
JOI: 9.00 - 16.00
VINERI: 9.00 - 16.00

Datorită naturii și cantității de produse (transport colete, transport paleți), compania RAVAK ROM srl. își rezervă dreptul de a alege un transportator potrivit. Înainte de livrarea produselor, destinatarul va fi contactat de șoferul companiei de transport selectate la numărul de telefon specificat în comandă și va fi informat cu privire la timpul aproximativ de livrare a produselor.

2) Prețul transportului:

Oricare dintre tipurile de transport de mai sus (pachet, palet), inclusiv transportul gratuit, care este posibil pe baza îndeplinirii condițiilor de cumpărare stipulate în prezentul capitol, se efectuează o singură dată.

În cazul în care, din cauze ce țin de cumpărător, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat (a doua livrare și livrare ulterioară) sau într-un alt mod (de exemplu, absență, redirecționare către o altă adresă etc.) decât cel convenit, cumpărătorul este obligat să plătească toate costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor, resp. costurile totale asociate cu a doua livrare și ulterioară sau cu alte mijloace de livrare.

Prețul transportului nu include costul pentru returnarea expedierii. Cu excepția transportului individual convenit de cumpărător, prețul transportului include ambalajul.

Prețul transportului include TVA.

Livrarea pana la domiciliul Cumparatorului inseamna numai pana in fata casei / in fata scarii blocului; de aici, in cazul produselor voluminoase sau grele, curierii vor supraveghea descarcarea marfii din masina (nicidecum nu o vor si cara). Te rugam sa te asiguri ca ai personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!

3) Acceptarea produselor:

Cumpărătorul are opțiunea de deschidere a coletului și este obligat să verifice în mod corespunzător coletul livrat înainte de acceptare, în special integritatea ambalajului exterior sau alte daune care pot fi observate la recepția coletului, cum ar fi zgomote (sunetul cioburilor de sticlă spartă din colet ). Ruperea ambalajului exterior sau alte daune evidente pot indica o manipulare neglijentă a coletului în timpul transportului și posibilă deteriorare a mărfurilor. Dacă se constată o deteriorare, insistați să scrieți un proces verbal de predare cu persoana care a livrat (de obicei șoferul) și / sau nu acceptați expedierea. Vă recomandăm o descriere detaliată a pagubelor și fotografierea acestora. Desigur, este necesară semnătura șoferului, inclusiv numele acestuia cu litere mari și numărul de înmatriculare al vehiculului. În cazul primirii expedierii și constatării ulterioare a daunelor ascunse, cumpărătorul este obligat să notifice furnizorul cu privire la acest fapt în ziua primirii expedierii. Cu toate acestea, acest fapt nu înseamnă justificarea automată a dreptului de a schimba produse sau de a se returna produsele. Toată documentația, inclusiv fotografiile făcute, numele, adresa și numărul de expediere ale clientului, pot fi trimise electronic la eshop@ravak.ro. În cazul în care nu se procedează la verificare si notificarea eventualelor daune (sub forma unui proces verbal) iar acceptarea coletului se face fără rezerve sau trimiterea documentației pentru o reclamație de transport este făcută la o dată ulterioară, RAVAK ROM srl. Va tine cont de acest lucru.

Aici veți găsi un exemplu de proces verbal de primire de livrare.

4) Expediere:

Dacă mărfurile sunt în stoc, acestea sunt de obicei expediate în termen de două zile lucrătoare. Dacă se întâmplă ca bunurile comandate de cumpărător să nu fie în stoc sau livrarea să fie prelungită pentru o perioadă mai lungă decât de obicei, cumpărătorul este informat imediat prin e-mail.

După expedierea mărfurilor din depozitul vânzătorului, este necesar să adăugați timpul necesar pentru livrare, care pentru serviciul de transport este în intervalul de 1 - 3 zile lucrătoare

X. Service

Instalarea produsului este posibilă numai dacă sunt îndeplinite etapele de pregătirea pentru instalare a produselor selectate sau condițiile specificate în instrucțiunile de instalare.

Pentru ca instalarea produselor sa fie facuta fără impedimente, vă recomandăm să solicitati unor instalatori să se ocupe de cest aspect.

Puteti apela și instalatorii nostrii autorizați, pe care îi puteți contacta accesând pe www.ravak.ro

XI. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

ATENTIE: Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului. Pentru stabilirea conformitatii vă rugăm să citiți specificatiile din pagina produsului de pe site.

XII. Protecția datelor cu caracter personal