În cazul în care este detectat un defect al bateriilor RAVAK în perioada de garanţie (24 luni obligatoriu şi prelungită la 5 ani), aveţi dreptul de a depune o reclaţie pentru produsul defect.
Formularele sunt folosite doar pentru depunerea unei plângeri de către utilizator / consumator final.

 - câmpuri obligatorii de completat

required
  required
se completeaza de responsabilul cu reclamatiile

Adresa, unde este instalat produsul

required
required
required
required
required
required
required
required
required

Pentru a răspunde la plângereşi rezolvarea sa este necesar să completaţi toate câmpurile obligatorii (marcate cu asterisc).

Atunci când se face o cerere, va trebui să se aducă toate informaţiile necesare, chitanţa şi certificatul de garanţie. Vă rugăm să consultaţi valabilitatea perioadei de garanţie a produsului in cauză şi condiţiile prevăzute în garanţie.

Pentru a răspunde la solicitarea d-voastră şi pentru rezolvarea sa cât mai urgent, este necesar să completaţi toate câmpurile obligatorii (marcate cu asterisc).

După transmiterea cu succes a formularului de reclamaţie va fi afişat pe ecran numărul reclamţiei, cu care va fi înregistrată la RAVAK. Acest număr vă rugăm să îl păstraţi pentru comunicarea viitoare cu privire la reclamaţie. În acelaşi timp, veţi primi un mesaj pe adresa de e-mail trecută în formularul trimis.

În cazul datelor incomplete sau incorecte menţionăm că nu vor fi luate în considerare reclamaţiile trimise.

După trimiterea formularului veţi fi contactat de personalul departamentului de service pentru mai multe informaţii specifice şi pentru a vă oferi data de finalizare a reclamaţiei.



Contact reclamaţie:
RAVAK ROM
Str. 23 August, nr. 75, Loc. Buftea
jud. Ilfov, Cod Poştal 070000

tel.: +40 31 42 55 870
fax: +40 31 42 55871
e-mail: office@ravak.ro